Mv Agusta Turismo Veloce 800 SCS

Mv Agusta Turismo Veloce 800 SCS

259.000,00 DKK

Vejl. udsalgspris 259.000,00 DKK

stk.
MotortypeTre cylinder, 4 slag, 12 ventil
Ramme typeALS Stål rørformet trellis (MAG svejset)
Motorens totale forskydning798 cm3 (48,7 cu. In.)
ForhjulsophængSachs "UPSIDE DOWN" teleskopisk hydraulisk gaffel
Motor maksimal effekt81 kW (110 hk) ved 10.150 omdr./min
Fremspringendeprogressive sachs, single shock adsorber
Motorens maksimale drejningsmoment80 Nm ved 7.100 omdr./min
Frontbremse + ABS-systemØ 320 mm (Ø 12,6 in.) Dobbeltflydende skive
MotorstyringssystemIntegreret tænding - indsprøjtningssystem MVICS 2.0
Bagbremse + ABS-systemØ 220 mm (Ø 8,66 in.) Enkeltstålskive
Elektronisk Quick-shiftMV EAS 2.0 (Elektronisk assisteret Shift op og ned)
Maksimal hastighed230 km / t (143 mph)
ClutchSCS (Smart Clutch System) Radius CX
Tør vægt192 kg (423,2 lbs.)

 

 

STOF OG STIL

Turismo Veloce blev designet til komfort, fart og sjov i alle detaljer.

 

TEKNOLOGI TIL ALT-TIL-SE

Kompakt, pakket om sin kraftfulde inline trecylindrede motor, viser Turismo veloce Lusso SCS at vise, hvordan en turer kan bygges med stor vægt på design og aerodynamik

 

 

UBEGRÆNSET FRIHED

SCS Smart Clutch System tilbyder rytteren et valg: Brug koblingen på traditionel måde, gennem håndtaget på styret, eller lad det være i det automatiske system.

 

 

DEN SMARTE TOURER

Turismo Veloce 800 Lusso er den model, der bedst repræsenterer MV Agustas idé om en tourer uden kompromiser. Det introducerer det nye Smart Clutch system (SCS), en MV proprietær teknologi, der muliggør elektronisk styring af koblingen.

EGEN TEKNOLOGI

SCS (Smart Clutch System) -teknologien er eksklusiv til MV Agusta, og det er første gang, det bruges på en produktionsmotorcykel. Dens udvikling tog over to år og krævede produktion af specifikke tekniske komponenter, ud over tusindvis af kilometer test. Det gennemsigtige koblingsdæksel er en hyldest til denne unikke teknologi.

FORBEDRET

Turismo Veloce Lusso SCS drager fordel af alle de mekaniske opdateringer af Euro 4-kompatible modeller til reduktion af støj og forurenende emissioner. Kamfasningen blev forbedret, og akselakslen og gearkassen blev omdesignet, men uden at gå på kompromis med kraft og drejningsmoment eller ændre den lineære effektforsyning af inline-trecylindret motor og dets mod-roterende krumtapaksel.
 

DEN PERFEKTE TUR

Seneste udvikling af Ride by Wire; fire motorkort, hvoraf en kan tilpasses En endnu mere effektiv og mindre invasiv 8-trins trækkontrol: Udover de mange forbedringer af den elektroniske styring af cyklen, har Turismo Veloce Lusso SCS den perfekte integration af den automatiske kobling med de andre elektroniske enheder. Resultatet er en fejlfri ydeevne, uanset rideforholdene.
 
 

SINDSRO

Ligesom EAS 2.0 "op og ned" assisteret skift, blev SCS teknologien introduceret for første gang på en produktionsmotorcykel af MV Agusta. Det bidrager til sikkerheden, der arbejder med den automatiske kobling, hvilket forhindrer motoren til at slukke. Parkeringsbremsen, der drives med den højre fod, bidrager yderligere til sikkerheden, selv når overfladen ikke er perfekt.
 
 
 
 
 

 

Mærke MV Agusta
Type af tilbehør Gade -
Type af tilbehør MX -
Type af Køretøj MC gade
Kørekort Type A Stort MC kørekort
Med / Uden afgift Med afgift
Motor ccm 800
Brugt / Nyt Nyt
Reg.første gang 2015
Hestekræfter 125
Kørte kilometer -
Produktionsår Ukendt