MV Agusta 800 Dragster RR 2019

MV Agusta 800 Dragster RR 2019

232.200,00 DKK

Vejl. udsalgspris 232.200,00 DKK

stk.

FRA 0 TIL 100 PÅ ET ØJEBLIK

Muskuløs. Betyde. En streetfighter's look med et kraftigt tre-cylindret hjerte. For os er Dragster RR den perfekte blanding af rå strøm, teknologi og design. Intet repræsenterer dette koncept og belyser vores vision bedre end Dragster.

NYE DETALJER, UÆNDRET KARAKTERFrontskærmens sidestøtter er lavet af aluminium, som tankdæmperen. Forlygten har en ny integreret lysstyring, og baglygten er nu en enkelt enhed.

 

FØLELSER UDEN KOMPROMIS

Super kompakt, aggressiv, fantastisk flotte. Udformningen af ​​Dragster 800 RR tager ingen fanger. Følelse i sin reneste form.

SOM INGEN ANDENVægtfordelingen, det raffinerede chassis og suspensionen samt Dragsters unikke karakter er de vigtigste egenskaber ved en maskine, der blev skabt til de mest krævende ridende entusiaster.

 

 

UDVIKLING AF PERFEKTIONDen trecylindrede motor blev forbedret for at overholde Euro 4-reguleringen og også for at forbedre ydeevnen og pålideligheden. Motorens forankringspunkt til rammen er blevet revideret, såvel som de primære gear, ventilstyringer og kamfasningen. Gearkassen er også ny, hurtigere og kræver mindre kraft på håndtaget til indgreb med gear.

 

ADSKILLENDE ACCELERATION

I denne konfiguration udvikler den trecylindrede motor, der driver Dragster 800 RR, 140 hk ved 13.100 omdrejninger pr. Minut og et maksimalt drejningsmoment på 87 Nm ved 10.100 omdrejninger pr. Minut, med en væskeafgivelse ved lavere omdrejninger og en ekstraordinær acceleration, der kun tæmper af rev-begrænseren mellemliggende ved 13.200 omdr./min.
 

UOVERTRUFFEN ELEKTRONIK

MVICS med fuld Ride By Wire er blevet yderligere forbedret. De hidtil usete mappings blev specifikt udviklet til den nye Dragster 800 RR. Traktionskontrollen er indstillelig på 8 niveauer, og den sofistikerede elektroniske op og ned gearkasse er parret til den hydrauliske tømmerkobling. En startspærre med nøglegenkendelse afrunder tilbuddet.
 

SIKKERHED FOR EN ENDNU STØRRE RIDEOPLEVELSE

Når der ikke er noget andet at bekymre sig end ridning, er det sjovt øverst, især når din sikkerhed er garanteret af et Bosch 9 PLUS to-kanalers ABS-system med baghjulsophæng. RLM-systemet skyder ind for at afbøde for meget bremsevirkning på forhjulet og undgå baghjulsløft.
 
 

 

TEKNISKE SPECIFIKATIONER

MotortypeTre cylinder, 4 slag, 12 ventil
Ramme typeALS Steel tubular trellis
Motorens totale forskydning798 cm3 (48,68 cu. In.)
ForhjulsophængMarzocchi "UPSIDE DOWN" teleskopisk hydraulisk gaffel
Motor maksimal effekt103 kW (140 hk) ved 12.300 omdr./min
FremspringendeProgressive Sachs, single shock absorber
Motorens maksimale drejningsmoment87 Nm (8,87 kgm) ved 10.100 omdr./min
Frontbremse + ABS-systemØ 320 mm (Ø 12,6 in.) Dobbeltflydende skive
MotorstyringssystemIntegreret tændingsinsprøjtningssystem MVICS 2.0
Bagbremse + ABS-systemØ 220 mm (Ø 8,66 in.) Enkeltstålskive
Elektronisk Quick-shiftMV EAS 2.0 (Elektronisk assisteret Shift op og ned)
Maksimal hastighed244,0 km / t (151,6 mph)
ClutchMulti-disk vådkobling med hydraulisk aktivering
Tør vægt168 kg (370,4 lbs.)
Mærke MV Agusta
Type af tilbehør Gade -
Type af tilbehør MX -
Type af Køretøj -
Kørekort Type -
Med / Uden afgift -
Motor ccm -
Brugt / Nyt -
Reg.første gang -
Hestekræfter -
Kørte kilometer -
Produktionsår Ukendt