MV Agusta Dragster RC 2019

MV Agusta Dragster RC 2019

243.400,00 DKK

Vejl. udsalgspris 243.400,00 DKK

stk.

 

FRA 0 TIL 100 PÅ ET ØJEBLIK

Dragster blev født til at imponere, både i ro og i bevægelse. Reaktion ved første øjekast er ren chok, når du hører det skriger fra dækket, tænker du nok "Jeg har brug for det!". Vi fik at vide dette var vanvid. Vi lyttede ikke.! 

MV REPARTO CORSE DNA

En speciel livery, SC-Project udstødning med en dedikeret ECU styreenhed og de smedede aluminium hjul er de fineste detaljer, der gives til Dragster 800 RC af MV Agusta Reparto Corse ingeniører.

SIGNATUR FARVESKEMA

Selv i denne version er Dragster trofast over for sig selv og kan genkendes umiddelbart. Den skære hale, det aggressive håndtag og det store baghjul er pakket i en eksklusiv leve forbedret af den forreste gaffels dedikerede farve.

SKÅRET TIL AT MÅLE

Vægtfordelingen, det raffinerede chassis og suspensionen samt Dragsters unikke karakter er hovedtræk ved en maskine, der blev skabt til de mest krævende entusiaster.

 

KOMPAKT, MED EN ROTERENDE KRUMTAPAKSEL

Med sin 52 kg og dens indbyggede dimensioner er tresylinderen af ​​Dragster 800 RR det ideelle valg til at optimere vægtfordelingen. Den mod-roterende krumtapaksel er nøglen til at øge dens dynamik, mens dens utrolige ydeevne skyldes det nye design af airbox og den forbedrede udstødning.
 

EKSTRAORDINÆR EFFEKT

Den trecylindrede motor, der driver Dragster 800 RC, udvikler 140 hk ved 13.100 omdrejninger per minut og et maksimalt drejningsmoment på 87 Nm ved 10.100 omdrejninger pr. Minut, med en væskeafgivelse ved lavere omdrejninger og en ekstraordinær acceleration udnyttet kun af omdrejningsbegrænseren, der træder ind ved 13.200 omdr./min.
 

RAFFINERET ELEKTRONIK

Dragster 800 RC har den seneste udvikling af MVICS-systemet. På toppen af ​​den komplette multi-map Ride By Wire har den et 8-trins trækkontrolsystem og en sofistikeret EAS 2.0 elektronisk op og ned gearkasse parret til en hydraulisk tømmerkobling. Det elektroniske injektionssystem har to injektorer pr. Cylinder med tre gasdyser med 50 mm diameter.
 

MAKSIMAL SIKKERHED FOR TOTAL KØRESTIL

Når der ikke er noget andet at bekymre sig end ridning, er det sjovt øverst, især når din sikkerhed er garanteret af et Bosch 9 PLUS to-kanalers ABS-system med baghjulsophæng. RLM-systemet skyder ind for at afbøde for meget bremsevirkning på forhjulet og undgå baghjulsløft.
 
 
 

 

TEKNISKE SPECIFIKATIONER

MotortypeTre cylinder, 4 slag, 12 ventil
Ramme typeALS Steel tubular trellis
Motorens totale forskydning798 cm3 (48,68 cu. In.)
ForhjulsophængMarzocchi "UPSIDE DOWN" teleskopisk hydraulisk gaffel
Motor maksimal effekt110 kW (150 hk) ved 12.800 omdr./min
FremspringendeProgressive Sachs, single shock absorber
Motorens maksimale drejningsmoment87 Nm (8,87 kgm) ved 10.100 omdr./min
Frontbremse + ABS-systemØ 320 mm (Ø 12,6 in.) Dobbeltflydende skive
MotorstyringssystemIntegreret tændingsinsprøjtningssystem MVICS 2.0
Bagbremse + ABS-systemØ 220 mm (Ø 8,66 in.) Enkeltstålskive
Elektronisk Quick-shiftMV EAS 2.0 (Elektronisk assisteret Shift op og ned)
Maksimal hastighed245,0 km / t (153,1 mph)
ClutchMulti-disk vådkobling med hydraulisk aktivering
Tørvægt160 kg
Mærke MV Agusta
Type af tilbehør Gade -
Type af tilbehør MX -
Type af Køretøj -
Kørekort Type -
Med / Uden afgift -
Motor ccm -
Brugt / Nyt -
Reg.første gang -
Hestekræfter -
Kørte kilometer -
Produktionsår Ukendt